Festiwal Dialog 2013 - Archiwum

Czy gwałt porządkuje świat? Czy gwałt porządkuje świat?

Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie robią złe...
Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie robią złe...

Trzeci odcinek telewizji Dialog-Wrocław


Dlaczego godzimy się na życie w gwałcie? [WIDEO]
Dlaczego godzimy się na życie w gwałcie? [WIDEO]

Pierwszy Odcinek telewizji Dialog-Wrocław.


Dialog-Wrocław: Na co są jeszcze bilety?
Dialog-Wrocław: Na co są jeszcze bilety?

Sprawdź, na które spektakle możesz kupić jeszcze bilety!

Historia

Czy gwałt porządkuje świat?
Czy gwałt porządkuje świat?

W ciągu ośmiodniowego teatralnego maratonu kierująca festiwalem Krystyna Meissner próbowała nas dość przewrotnie przekonać, że gwałt może być siłą, z której rodzi się dobro

Spektakle

Brak zdjęcia
Bez znieczulenia o teatrze i rzeczywistości

W czasach coraz większej unifikacji kultury i wydarzeń kulturalnych, Festiwal Dialog – Wrocław pozostaje jednym z niewielu Festiwali teatralnych, który mimo zmian jakim był poddawany konsekwentnie trzyma się swych najważniejszych założeń, które stały się powodem jego powołania do życia w 2001 roku.

Ostatnio dodane
Czy gwałt porządkuje świat?
Czy gwałt porządkuje świat?

W ciągu ośmiodniowego teatralnego maratonu kierująca festiwalem Krystyna Meissner próbowała nas dość przewrotnie przekonać, że gwałt może być siłą, z której rodzi się dobro

Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie robią złe...
Nigdy nie zrozumiem, dlaczego ludzie robią złe...

Trzeci odcinek telewizji Dialog-Wrocław

Popularne
Trzy siostry
Trzy siostry

Historia trzech kobiet wychowanych w stolicy, lecz żyjących na prowincji. Każda z nich marzy o powrocie do Moskwy. Każda marzy o miłości.

Polacy to głupki?
Polacy to głupki?

Po głowie równo obrywają prości mieszczanie, jak i warszawskie „elyty".

O aniołach w emocjonalnej zamrażarce
O aniołach w emocjonalnej zamrażarce

Przez ponad pięć godzin widzowi pokazuje się rzeczywistość niczym z filmów Almodovara czy ciemnych pittsburskich uliczek serialu „Queer as a folk”. Chorobą, która tak naprawdę trapi bohaterów, nie jest AIDS, lecz pustka i brak oparcia. To przez nią moralnie gniją, odrzucają prawdziwe uczucia, boją się wziąć odpowiedzialność za drugą osobę.