Recenzje - Festiwal Dialog 2015

"Po_wracanie" - hipnotyczne flamenco [RECENZJA]
"Po_wracanie" - hipnotyczne flamenco [RECENZJA]

Przedstawienie hiszpańskiego tancerza wprowadza w trans i zabiera widzów w daleką podróż, by odnaleźć kobietę z przeszłości, która wiele dla niego znaczyła.

Echo in Camera - lalka też człowiek [RECENZJA]
Echo in Camera - lalka też człowiek [RECENZJA]

Grupa Dead Puppet podczas Festiwalu Dialog Wrocław 2015 zabiera nas metateatralną podróż do otchłani Hadesu. W rękach tych trzech panów w cylindrach, martwe laleczki ożywają i nabierają bardzo ludzkiego oblicza.

Szepty i krzyki - ból istnienia [RECENZJA]
Szepty i krzyki - ból istnienia [RECENZJA]

Spektakl w reżyserii Ivo van Hove to dramatyczny przegląd ludzkiej psychiki i wzajemnych zależności w kontaktach międzyludzkich. To skrajne emocje, przeciwstawne jak tytułowe szepty i krzyki.

Ostatnio dodane
"Po_wracanie" - hipnotyczne flamenco [RECENZJA]
"Po_wracanie" - hipnotyczne flamenco [RECENZJA]

Przedstawienie hiszpańskiego tancerza wprowadza w trans i zabiera widzów w daleką podróż, by odnaleźć kobietę z przeszłości, która wiele dla niego znaczyła.

Echo in Camera - lalka też człowiek [RECENZJA]
Echo in Camera - lalka też człowiek [RECENZJA]

Grupa Dead Puppet podczas Festiwalu Dialog Wrocław 2015 zabiera nas metateatralną podróż do otchłani Hadesu. W rękach tych trzech panów w cylindrach, martwe laleczki ożywają i nabierają bardzo ludzkiego oblicza.

Popularne
Trzy siostry
Trzy siostry

Historia trzech kobiet wychowanych w stolicy, lecz żyjących na prowincji. Każda z nich marzy o powrocie do Moskwy. Każda marzy o miłości.

Polacy to głupki?
Polacy to głupki?

Po głowie równo obrywają prości mieszczanie, jak i warszawskie „elyty".

O aniołach w emocjonalnej zamrażarce
O aniołach w emocjonalnej zamrażarce

Przez ponad pięć godzin widzowi pokazuje się rzeczywistość niczym z filmów Almodovara czy ciemnych pittsburskich uliczek serialu „Queer as a folk”. Chorobą, która tak naprawdę trapi bohaterów, nie jest AIDS, lecz pustka i brak oparcia. To przez nią moralnie gniją, odrzucają prawdziwe uczucia, boją się wziąć odpowiedzialność za drugą osobę.